سومین چالش نوآوری تهران هوشمند

کسب مقام دوم تیم سیویتاس در سومین چالش نوآوری تهران هوشمند

در سومین رویداد تهران هوشمند که از دوازدهم تا نوزدهم آذرماه ۱۳۹۸ به همت سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران برگزار ‌شد، تیم سیویتاس، با شرکت در چالش نوآوری تهران هوشمند (هکاتون) و ارائه پروژه ONcity موفق به کسب رتبه دوم شد.

هدف از برگزاری این چالش، توسعه محصولات نوآورانه با استفاده از APIهای منتشر شده توسط شهرداری تهران بود. در این چالش نوآوری ۶۱ نفر در قالب ۲۳ تیم ثبت نام کردند که بعد از انجام ارزیابی اولیه، مجموعا ۲۰ تیم به رویداد سه روزه راه پیدا کردند.​ در این سه روز همه تیم ها می بایست بـا بهره بـرداری از این APIها به ارایه راهکارهای فناورانه و نوآورانه در زمینه حل معضلات شهری می پرداختند.

این رویداد در کارخانه نوآوری آزادی و با همکاری “پلنت ” و “پلتفرم نوآوری باز پرابلم ” برگزار شد. ویژگی منحصر به فرد این رویداد، تخصصی بودن آن و تاکید ۱۰۰% آن بر لزوم استفاده از API ها و تولید mvp (کمینه محصول پذیرفتنی) بود. به این ترتیب دو روز اول صرف ترسیم و تحلیل نقشه راه درامدزایی و بیزینس پلن توسط پر کردن بوم ناب، و ساخت mvp شد.

 و در روز آخر همه تیم ها به  ارائه نهایی در سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) شهرداری تهران و در برابر داوران متخصص در این حوزه پرداختند. ۶ تیم از ۲۰ تیم، کاندید کسب مقام های اول تا سوم شدند و اعلام نتایج نهایی و تقدیر از سه تیم برتر در برج میلاد همزمان با افتتاحیه همایش تهران هوشمند انجام شد.

تیم سیویتاس از استارتاپ های زیر مجموعه هولدینگ ایده پردازان می باشد با ارائه پروژه ONcity – با موضوع معرفی کاربری های ضروری و فعال اطراف بر اساس اطلاعات لحظه ای- در سومین چالش نوآوری تهران هوشمند، موفق به کسب مقام دوم در این رویداد تخصصی شد.

    نظرتان را بنویسید

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.*